Requisitos
·Tramitació Presencial: disponible només per a les persones físiques en qualsevol de les oficines UDIT. Les adreces i tota la informació necessària es pot consultar a «Adreces, horaris i cita prèvia».
S'ha de presentar tota la documentació que pertoqui segons les indicacions recollides a la guia de tramitació del procediment. Els formularis necessaris es poden descarregar a l'apartat corresponent d'aquesta fitxa.
Recordau que, de conformitat amb l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, la presentació telemàtica és obligatòria, per als subjectes obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, i opcional per a les persones físiques. Per la qual cosa, segons el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir perquè l'esmeni presentant-la per via electrònica.
·Tramitació Telemàtica: disponible per a les persones jurídiques i per a les persones físiques. Trobareu a baix l'accés al tràmit telemàtic. Per a la seva tramitació s'ha de disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
Una vegada iniciat el tràmit s'emplenarà la sol·licitud com a formulari on-line durant la tramitació. Amb la sol·licitud s'ha de presentar annexada, tota la documentació que pertoqui segons les indicacions recollides a la guia de tramitació del procediment. Els formularis necessaris es poden descarregar a l'apartat corresponent d'aquesta fitxa.
L'aplicació conté un assistent que us guiarà d'una manera senzilla i intuïtiva durant tot el procés de tramitació.
Tasas
Taxa .
87,53€ -
.
Documentación a presentar
- Sol·licitud de tramitació en tots els casos.
- Contestació a la petició de subministrament d'empresa distribuïdora (només en el cas d'inspecció per accessos a xarxes).
- Memòria i croquis amb la proposta alternativa d'accés a xarxa a avaluar (només en el cas d'inspecció per accessos a xarxes).
- Memòria i croquis amb la proposta alternativa de variant a la xarxa existent a avaluar (només en el cas d'inspecció per variant a xarxes).
- Projecte d'edificació visat i signat per tècnic competent (només en el cas d'interferències de xarxes amb edificacions).
- Altres (documentació escaient per a realitzar informes i/o inspeccions en matèria d'energia a petició de l'òrgan competent).
Modelos:
Plazo máximo
No hi ha termini màxim de presentació.
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Transport i Distribució d'Energia i Generació Tèrmica
C/ del Calçat, 2A (Polígon Son Valentí).
Tel.: 971177706